Talán merész lenne még kijelenteni, vagy teljes mértékben igaznak tekinteni azt az állítást, hogy a tökéletesen megkomponált online tartalmak ideje lejárt. Mert fontos a minőség, ezt különösen egy erős vásárlói réteg továbbra is elvárja, főleg a nagyobb értékű termékeket és szolgáltatásokat kínáló cégektől és márkáktól. A reklámügynökség Budapesten, vagy a reklámügynökség Debrecenben abban tud a segítségünkre lenni, hogy a napjainkban oly fontos személyesebb hangvételű tartalmakat hogyan jelenítsük meg olyan formában, hogy az ne menjen a minőség és a hitelességünk rovására. Ahogy mi is egyre több adathoz jutunk hozzá legálisan a vásárlóinkkal kapcsolatban,  például a vásárlási szokásaikat kielemezve, úgy a reklámügynökség Budapesten és a reklámügynökség Debrecenben munkatársai azt érzékelik, hogy az emberek is szeretnek belesni a kulisszák mögé. Egyre kevésbé lelik örömüket abban, hogy egy márkánál minden mindig tökéletes és flottul megy. Mert ez tudják jól, nem a valóság. Ha őszintén kommunikálunk a problémáinkról, vagy az esetleges bakikról, ha felvállaljuk gyengeségeinket, akkor azzal sokkal közelebb kerülhetünk célközönségünkhöz is. És ha valaki már közel engedett minket magához, az már egy jó kiindulópont a bizalom és a kapcsolat erősítéséhez, ami a vásárlói lojalitás egyik fontos alappillére.