Ha a legközismertebb információforrásról beszélünk, nem hiába mindenkinek az internet jut az eszébe. És ha értékesítésről van szó, akkor is a világháló tökéletes alapot biztosít a vállalatok számára. Hiszen manapság értékesíteni már csak úgy lehetséges, ha motiváljuk a vásárlókat és meggyőzzük őket arról, hogy vállalatunk termékeinek birtoklása nélkül nem lehetnek igazán boldogok és elégedettek. Ezt a kreatív feladatot a reklámügynökség vállalja magára, aminek elsődleges célja a reklámozás és a vásárlásösztönzés. Vagyis egy reklámügynökség Budapesten hirdetések és reklámok készítésével, valamint az érzelmekre hatva invitálja vásárlásra az embereket. Mindemellett, minden reklámügynökség Budapesten napi szinten megharcol az idő gyors múlásával, mely újabbnál újabb kihívásokat állít eléjük. Sőt, a konkurens vállalatok fejlődéséről még nem is beszéltünk, mely ismételten nehézséget jelent egy valamire való reklámügynökség számára.